  • Data: 2018-08-19 09:10:45
    Temat: Re: Rysa na ekranie
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2018 o 09:00, Akarm pisze:

    > Hehe! Widziałeś kiedyś stłuczona boczną szybę w samochodzie?

    Widziałem.

    > Hartowane szkło właśnie na takie okruchy się rozpada.
    > I powiadasz, że na takie drobinki porozsypywały się osłonki
    > wyświetlaczy? Nie wierzę!

    To nie wierz chamie.

    > Bo to niemożliwe jest. Nikt jeszcze nie wyprodukował szklanej osłony na
    > ekran.

    Tak chamie, widziałem i łamałem w palcach już przy już lekkim zgięciu.
    Może nie było to jak szkło hartowane, które rozpada się całe na drobne
    kawałki ale jak zwykłe szkło podklejone jakąś folią (od strony
    wyświetlacza)
    W sieci można tego typu szkła kupić do wielu modeli telefonów za 1-2 zł,
    kup i sam sobie sprawdź

    --
    Czarek