  • Data: 2018-08-20 11:50:29
    Temat: Re: Rysa na ekranie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 18 Aug 2018 12:35:50 -0500, w <pl9lek$22r$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Zastanów się teraz, co faktycznie sprawiło że mnie zbluzgałeś? :-)

    Powodem jest moja niska odporność na twój debilizm.

    > Przecież to Ty sam sobie krzywdę zrobiłeś - kupiłeś tani telefon,
    > ŚWIADOMIE, wiedząc że "Ekran 2.5D, żadne Gorilla Glass" i się
    > miotasz teraz dowiadując że iPhone który MA GORILLA GLASS
    > nie ma ani jednej ryski po 5 latach używania w kieszeni bez folii?
    > Dla mnie jest większy debil ten kto chciał kupić biedafon i narzeka
    > że mu się biedafon porysował w kilka dni po zakupie...
    >
    > Na dodatek folie pogarszają jakość doświadczenia z dobrym
    > smartfonem - nie wiem jak kiepski jest Twój biedafon, być
    > może że doświadczenie z Twoim folia może faktycznie poprawić :-)

    Ech, ty jednak jesteś nieuleczalnie głupi.
    Nie interesuje mnie, że czyjś telefon nie rysuje się -- mój stary też wygląda
    OK, mimo że zapewne ma mniej wytrzymały ekran.

    Ajfony rysują się dokładnie tak jak inne telefony. Zupełnie mnie nie interesuje
    czy twój się porysował czy nie, to ma dla mnie znaczenie takie jak plotki z
    magla, bo i tyle jest warte. Miliony innych telefonów też nie porysowały się, a
    miliony ajfonów międzyczasie pokrzywiły od samego noszenia w kieszeni. Nie
    interesuje mnie to.

    Przestań potwierdzać plotki, że ajfoniarze mają jednak poważne problemy ze
    sobą. Przez 20 lat na newsach powinieneś chociaż trochę się rozwinąć
    intelektualnie, ale idziesz w drugim kierunku - zero postępu.