  • Data: 2009-05-26 16:06:39
    Temat: Re: SERVICE TAG
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gvh3rh$t3n$1@news.onet.pl...
    > Witam! Kupuję laptopa używanego i otrzymałem od sprzedającego SERVICE TAG
    > 5RxxxJ. B. proszę o pomoc jak w DELU użyć ten kod? Co on mi daje? Jakie są
    > możliwości tego TAGa dla kupującego laptop? pozdrawiam :)
    Chociazby poczynając od poszukiwania sterowników do Twojej maszynki,
    wpisujesz na stronie ServiceTag i już masz swój model i wszystkie informacje
    do niego.

    Co oznacza "otrzymałem" to nie za bardzo kumam, bo to jest na naklejce oraz
    w BIOS czy podczas bootowania wyświetlane.
    Jak sie będą różnić, to znaczy że ktos płytę podmieniał (np u mnie się
    różni, bo mi płyta padła).

    Ot taki numerek seryjny identyfikujący sprzet.

    --
    Irokez