  • 81. Data: 2017-03-09 11:29:01
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Chyba to: http://www.facebook.com/help/ zasady i zgłaszanie.

    Nie widzę tu bezpośredniego kontaktu :(

    > Ano, niestety. Staram się jednak nie otwierać kompa na wszystko.

    Najlepiej po prostu kamerę zakleić :)

    > Ja muszę się dobrze w to wgryźć, żeby nie unieczynnić telefonu. Nie chcę
    > bowiem czegoś pochrzanić swoimi działaniami.

    Mi się zdarzyło zrobić bootloop (ciągłe resetowanie się), ale dało się
    odratować - wyciągasz baterię, podłączasz do USB, instalujesz jakieś
    dziwne drivery i dziwny software i możesz sflashować ROM.

    > Mam 3 fony do zrobienia, ale to trzeba zrobić porządnie. Czemu Sklep Play
    > zajmuje 115 MB? Hmm...

    Mi się rozmiar aplikacji na Androida w głowie nie mieści. Prosta gra,
    Pokemon Go, dlaczego to wymaga 2 GB RAMu (i to realnie, na 1 GB ledwo
    chodzi)?

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 82. Data: 2017-03-09 12:28:27
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Nie widzę tu bezpośredniego kontaktu :(

    Wybierz coś z rozwijanego menu. Lepszej drogi nie widzę.

    > Najlepiej po prostu kamerę zakleić :)

    Albo odwrócić, jeśli obracana.

    > Mi się zdarzyło zrobić bootloop (ciągłe resetowanie się), ale dało się
    > odratować - wyciągasz baterię, podłączasz do USB, instalujesz jakieś
    > dziwne drivery i dziwny software i możesz sflashować ROM.

    A wolałbym takich działań uniknąć....

    > Mi się rozmiar aplikacji na Androida w głowie nie mieści. Prosta gra,
    > Pokemon Go, dlaczego to wymaga 2 GB RAMu (i to realnie, na 1 GB ledwo
    > chodzi)?

    Więc nie gram w takie pseudocuda. Jeszcze nie zwariowałem... To prawda, mogą
    mnie ludzie widzieć, że chodzę z fonem i cuś tam macam po ekranie, ale
    zapewniam, nie jest to i nie będzie Pokemon Go. To mnie nie rozwija, więc
    OUT! Zresztą, limit danych wolę wykorzystać na znacznie fajniejsze i
    przyjemniejsze rzeczy, nie stać nie na marnowanie (1GB, na razie więcej nie
    potrzebuję, ale jak dadzą, nie pogniewam się) go do bzdur, czy do
    bezwartościowego FB, czy TT. Ale kto gra - ja się sprzeciwiać nie będę, bo
    szanuję wolną wolę grającego, w co gra i czego używa, sam koledze ustawiałem
    "fejsa" na fonie. Byle tym nie krzywdził innych.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.