  • Data: 2019-05-28 00:17:57
    Temat: Re: SSD
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-27, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
    > W dniu 27.05.2019 o 01:49, Marcin Debowski pisze:ł.

    > Lepiej home na oddzielnej partycji bo się dużo łatwiej zmienia system

    Przy wszystkich plikach objętościowych na /data nie ma to żadnego
    praktycznego znaczenia - tar -czf /data/home.tgz home zajmie mniej
    czasu niż partycjonowanie i wpisy z uwzględnieniem partycji home. Poza
    tym po co zmieniać system?

    Koncept użycia /data ma też kolosalną zalęte jeśli chce się dzielić
    dane np. z Windows.

    --
    Marcin