  • Data: 2016-11-28 08:54:03
    Temat: Re: SSD jako system cache
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to chyba czegos nie rozumiem.
    > Chcesz sobie ustawic wszelkie katalogi 'temp' i 'cache' i.e.
    > przegladarki, photoshopa, czy czego tam jeszcze na osobnym dysku SSD?
    >
    > W kazdym razie RAID0 (250 GB) na dyskach SSD chodzi mi od ponad 3 lat
    > bez absolutnie zadnych problemow. Backup robi sie co noc na wszelki
    > wypadek.
    >
    > Pozdrawiam

    Wrzucenie do systemu (komputerowego) SSD jako cache "keszuje" wszystko z
    czego czesto korzystasz. Nie musisz sie martwic co tam wyląduje, tym
    zajmuje sie oprogramowanie. Domyslam sie, ze logicznie - przegladajac
    struktury katalogow - pliki nadal siedza na np 4 dyskach HDD jednak w
    praktyce najczesciej uzywane pliki zostaly zdublowane na 64GB dysku SSD,
    dzieki czemu uzyskuje sie duzy przyrost predkosci w operacjach dyskowych.