eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4? › Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Date: Mon, 11 Feb 2019 20:13:45 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 40
    Archive: no
    Message-ID: <15ibjg6bklfq6$.hp15bffwq1db.dlg@40tude.net>
    References: <5c5ef01c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c6070a8$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <c...@g...com>
    Reply-To: p...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: 83.25.244.139.ipv4.supernova.orange.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1549912725 1919 83.25.244.139 (11 Feb 2019 19:18:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Feb 2019 19:18:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649870
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 10 Feb 2019 22:54:05 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

    > diesle zjezdzaja z niemiec w okolicach 200 tkm (te nie krecone)
    >czyli pojezdzisz max 100 tkm i zaczyna sie skarbonka: dpf, wtryski,
    > turbina, dwumasa i jak jeszcze remont silnika to juz jest jackpot czyli finansowo
    polegles

    LOL 200 tys!? I Niemiec płakał jak sprzedawał, a na imię miał Ahmed?

    Ja kupiłem poflotowego Focusa 1,8 TDCI. Kręcony raczej nie był, bo i po co?
    Gdy go kupowałem, to miał 170 tys. przebiegu, teraz ma 330 tys. Z większych
    awarii/napraw eksploatacyjnych:
    - raz alternator
    - raz akumulator
    - wahacze i amortyzatory przód
    - akumulator
    - tylne zawieszenie: mnóstwo jakiś gumek, cukierków i innego fajansu za
    kupę kasy
    Typowe dla diesla:
    - świece żarowe - jakieś grosze
    - dwumasa (wcześniej już ktoś zmieniał) - z wymianą blisko 2kPLN
    - EGR - pomogłoby czyszczenie, ale usterka została "usunięta" za 200 PLN w
    sposób radykalny i już nie powróci
    - droga jest wymiana rozrządu (dwa paski, jeden w kasecie, pracujący na
    mokro) - blisko 2kPLN, ale za to robi się ją co 200 tys. km.

    Auto jeździ jak szalone, pali do 7 litrów: 3-miasto, obwodnica, autostrada.
    Na drogach krajowych można zejść do 5l/100km Wymiany oleju co 20 tys. km.
    Pomiędzy wymianami zużywa litr oleju.

    Do czego zmierzam? Przez te wszytkie cud okazje od Niemca, które kupione z
    przebiegiem 200 tys. wymagają w krótkim czasie robienia wtrysków, turbiny,
    DPF, pierścieni, nabijania klimy itp. mój Focus już jest niesprzedawalny.
    Mam go dość, bo jest głośny, strasznie wolno się nagrzewa, zawieszenie jest
    twarde jak deska i chętnie bym go zmienił na coś innego, ale diesla z tym
    przebiegiem, to nawet w skupie wraków go nie wezmą.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: