  • 11. Data: 2010-06-04 11:56:31
    Temat: Re: Samochodem do Włoch
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    CUT pisze:
    > Nocleg znajdziesz bez problemu przy autostradzie. Z Bielska do Włoch
    > zajedziesz jednym strzałem. (Zależy gdzie jedziesz) Nie naginając
    > zbytnio przepisów (max 140) robię trasę Bielsko - Wenecja w ok 9-10h.
    > (Ale ja nie mam dzieci :) )

    Jadę z Wawy, szacuje że gdzieś na odcinku Bielsk-Graz będę musiał stanąć...

    Jarek

  • 12. Data: 2010-06-04 12:22:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Jun 2010 11:56:31 +0200, Jarek wrote:

    >Jadę z Wawy, szacuje że gdzieś na odcinku Bielsk-Graz będę musiał stanąć...

    Bylo pisac ze z Wawy. Szukaj raczej dalej, bo z Bielska sie da, ale to
    nadal kawal drogi. Osobiscie to bym podjechal co najmniej pod
    austryjacka granice.
    Albo wyjazd bladym switem, zafundowac dzieciom zwiedzanie Prateru,
    noclegu poszukac w Wiedniu lub kawalek za.

    J.

  • 13. Data: 2010-06-04 12:30:43
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    J.F. pisze:
    > Albo wyjazd bladym switem, zafundowac dzieciom zwiedzanie Prateru,
    > noclegu poszukac w Wiedniu lub kawalek za.

    Niezły pomysł, Wiedeń to piękne miasto, ale i ceny noclegów znaczne.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-06-04 12:35:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Jun 2010 12:30:43 +0200, krzysiek82 wrote:

    >Niezły pomysł, Wiedeń to piękne miasto, ale i ceny noclegów znaczne.

    Dlatego opcja "kawalek za". Mozna zakonczyc zwiedzanie o 22, odjechac
    z 50km i jeszcze sie dobrze wyspac.

    J,

  • 15. Data: 2010-06-05 19:50:44
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
> [...]

    Tutaj jest w miarę tanio i przy trasie,
    http://www.oekotel.com/cms/

  • 16. Data: 2010-06-07 10:12:58
    Temat: Re: [OT] Re: Samochodem do Włoch
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-04 08:25, *Grejon* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Mógłbyś skonfigurować swojego Outlooka? Krzaki mi się robia jak cię
    > czytam :)

    Fakt, że Przemek nie ma definicji charsetu w nagłówku, ale mój Thunder
    sobie poradził bez pudła, może masz na sztywno UTF ustawiony?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 17. Data: 2010-06-07 23:25:25
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Jarek pisze:
    > Witam!
    >
    > Wybieram się samochodem do Włoch. Ponieważ jadę z małymi dziećmi, to

    Ogólne dzięki za wszelkie wskazówki.

    Pozdrawiam
    Jarek