  • Data: 2017-11-23 20:48:32
    Temat: Re: Samorozładowanie Laptopa
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-23 o 11:03, elmer radi radisson pisze:

    > Takze chyba nie ma co winic tego modelu, najwidoczniej mimo
    > wylaczenia lapsa, jakies obwody potrafia podjadac prad. Moze np.
    > jakies podtrzymanie, np. czesc z tego isc na doladowywanie
    > akumulatora RTC.

    No ale aż 2800mAh / 14 dni? A czasem 0? I to bez stanów pośrednich?
    Wydaje mi się to podejrzane.

    Robię jeszcze eksperymenty przez ostatnie dni. Za wcześnie na
    jakiekolwiek wnioski. Mam pewien trop. Otóż zainstalowałem system od
    zera bez instalowania żadnych laptopowych dodatków. No i nie obserwuję
    drenowania baterii. Powinienem zostawić go na dłużej. Ale mimo to
    zaczynam przypuszczać, że winę ponosi za to program do zarządzania
    ładowaniem. Mam na myśli ten, który pozwala np. zdjąć tryb ochronny
    akumulatora w celu naładowania go do 100%. Z pewnością jest on wadliwy
    ale nie wiem jak bardzo to rzutuje. Np. sam z siebie przestawia się na
    100% po rozładowaniu. Powoduje też, że akumulator nie chce się ładować
    po taki rozładowaniu wyświetlając komunikat, że jest on podróbą. Bez
    zastosowania pewnej sztuczki jaką odkryłem nie byłoby możliwe używanie
    akumulatora już nigdy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek