    From: Nazgul <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sapphire Radeon Toxic HD4850 - zmiana chłodzenia
    Date: Sat, 23 May 2009 23:41:16 +0200

    Gil pisze:

    > Na twoim miejscu to bym poszukał najnowszego biosu do tej karty. Te fabryczne
    > to były niedopracowane. Potem napisano wiele takich biosów gdzie temp. są w
    > stresie 20 stopnie mniejsze (ja flashowałem Saphhire 4870).
    > Tylko uważaj, bo bios musi byc dokładnie do twojej karty (ważna ilość pamięci
    > a nawet kolor laminatu!) bo kartę uwalisz.
    > Obudowa też powinna być dobrze wietrzona z dużym wiatrakiem 18-25 cm nad kartą.
    > Wymian chłodzenia na to proponujesz chyba nie ma sensu.

    Jeśli chodzi o chłodzenie w obudowie - no problem. Dwa wiatraki 120 mm -
    nawiewny na dyski od przodu i wyciągowy nad grafiką z tylu. Za sugestie
    dot. BIOS dzięki, zaraz będę szukał a co do zmiany chłodzenia na co
    najmniej cichsze - co zatem proponujesz skoro moje typy uważasz za
    bezsensowne?
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"