  • Data: 2019-10-29 11:25:14
    Temat: Re: Ścieżka dźwięku
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.10.2019 o 21:43, ToMasz pisze:

    > gdy pobierzesz plik.avi i odtwarzasz go na kompie, to jest synchro czy
    > już nie ma?
    >
    > ToMasz

    Tych wadliwych plików w oryginale już nie mam na dysku. Tak że nie
    jestem w stanie ich zweryfikować. Sprawdziłem natomiast na komputerowym
    odtwarzaczu kilka świeżo pobranych filmików, nie ma uwag co do
    synchronizacji ścieżek audio-video. Tak więc chyba są dwie możliwości
    generowania tych błędów - konwersja formatu, albo coś nie tak z
    kopiowaniem na pendrive`a.