    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Seagate skraca gwarancję na dyski do 2 lat.
    Date: Sat, 6 Aug 2011 00:18:29 +0200

    "Salata" j1gq55$jhs$...@i...gazeta.pl

    > Kiedy Seagate kupil dzial HDD Samsunga to juz nie ma alternatywy. Do WD jestem
    zrazony, bo swojego czasu padalo mi 100% dyskow
    > (4szt) i nerwow ile stracilem to lepiej nie mowic. Jak na razie na 8 HDD od
    Seagate'a padlo "tylko" 3.

    Na Samsunga (zewnętrznego) wylałem herbatę.
    (ale szybko wytarłem)
    Pracujący WDC razem z notebookiem spadł z siedzenia w czasie awaryjnego hamowania.
    Temperatura fragmentów :) CPU przekracza u mnie często 100 stopni Celsjusza.
    (graniczna to ponoć 120 stopni Celsjusza dla tej części)
    Nieraz łomotnąłem notebookiem czy netbookiem, gdy dysk pracował.
    Nieraz uderzyłem zewnętrznym dyskiem, gdy dysk pracował.
    Wewnętrzne Seagaty 3.5 calowe pracowały przez parę lat niemal bez przerwy...

    I wiesz co? Miałem tylko problem z jednym dyskiem -- DTLA IBMa. :)
    A pamiętam jeszcze dyski 20 megabajtowe. (tego typu -- do PeCeta,
    bo w ogóle pamiętam i wcześniejsze)

    Pamiętam SCSI, ESDI i różne EDI/ATA -- w zdecydowanej
    większości wypadków nie miałem żadnych bakapów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'