    From: pioruns <c...@b...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Seagate skraca gwarancję na dyski do 2 lat.
    Date: Sat, 6 Aug 2011 14:42:32 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 05 Aug 2011 20:51:47 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Zarząd pewnie też. ;)

    > Ja ostatnio też głównie na Samsungach.

    > To ja znowu odwrotnie - doświadczenia jak najbardziej pozytywne, choć
    > też stosunkowo dawne.

    > W fabryce mam w kompie dwie sztuki po 500GB 7200 rpm (chcesz, to Ci
    > sprawdzę model). Głośne i do tego się grzeją na mój gust lepiej od
    > Samsungów F3.

    Mam w kompie dwa modele Hitachi 1TB, jeden Hitachi Deskstar 7K1000.B,
    drugi Hitachi Deskstar 7K1000.C. Jeden z nich od razu był zepsuty,
    posypał dziesiątkami bad sektorów w ciągu paru dni pracy, musiałem go
    oddać do gwarancji. Teraz mija 8 miesięcy jakoś odkąd je mam i pracują
    dobrze. Grzeją się 40-50C w dobrze wentylowanej budzie, i hałasują srogo,
    ale wydajność dobra i badów nie ma, status SMART monitoruję regularnie.

    Następnym razem nie kupię dysków Hitachi, zresztą na necie widziałem
    gdzieś zestawienie zwrotów gwarancyjnych, i Hitachi jest tam procentowo
    na pierwszym miejscu.

    --
    [ ASUS M4A87TD/USB3 & 8GB Samsung PC3-10600 ]
    [ AMD Phenom II X4 955 @ 3.8GHz & Titan TTC-NK35TZ/RPW/V3 ]