  • 1. Data: 2010-01-27 22:05:45
    Temat: Segate Baracuda 7200.11 - 1GB padł
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    Tylko ja mam takie szczęście czy z tą serią coś nie tak? Oczywiście
    AS, bo na NS pożałowałem do domowego komputera....

  • 2. Data: 2010-01-27 22:24:40
    Temat: Re: Segate Baracuda 7200.11 - 1GB padł
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Krzysiek" <k...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    >Tylko ja mam takie szczęście czy z tą serią coś nie tak? Oczywiście
    >AS, bo na NS pożałowałem do domowego komputera....

    http://www.hddrecovery.pl/forum/showthread.php?t=8

    Niektorych ES tez to dotyczylo.

    O ile oczywiscie masz ww problem., bo byc moze padl z zupelnie innego powodu.

    http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/ne
    ws.jsp?DocId=207931&NewLang=en

    i na dole podajesz SN dysku , pokaze czy "affected" czy nie.

    --
    ggs

  • 3. Data: 2010-01-28 02:15:30
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    Tylko ja mam takie szczęście czy z tą serią coś nie tak? Oczywiście
    AS, bo na NS pożałowałem do domowego komputera....

    Coś malutki masz ten dysk :) Jesteś pewien że go dobrze sformatowałeś? ;)

  • 4. Data: 2010-01-28 21:48:31
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    On 27 Sty, 23:24, "ggs" <ggs_@_konto.pl> wrote:

    > http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/ne
    ws.jsp?DocId=2079...

    > i na dole podajesz SN dysku , pokaze czy "affected" czy nie.

    Tak, affected. Pobrałem nowy firmware ale dysk tak padł, że nic go nie
    widzi.. Aplikacja Seageta postawiła dwie literki i i, i po godzinie
    oczekiwania nic więcej się nie wydarzyło. W sumie na tym dysku nie
    miałem ważnych danych, bo to co na nim było czyli ponad 40 taśm DV i
    kopia moich płyt CD i trochę śmieci. Dysk więc trzymał tylko backup.
    Teraz chyba się zdecyduje na RAID 1.

  • 5. Data: 2010-01-28 22:10:52
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Krzysiek" <k...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    > i na dole podajesz SN dysku , pokaze czy "affected" czy nie.

    >Tak, affected. Pobrałem nowy firmware ale dysk tak padł, że nic go nie

    Nie zobaczy , trzeba go najpierw "ożywic" , nie jest to takie trudne.

    --
    ggs

  • 6. Data: 2010-01-29 08:22:14
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisał w wiadomości

    ">Tak, affected. Pobrałem nowy firmware ale dysk tak padł, że nic go nie
    >widzi.

    Nie zobaczy , trzeba go najpierw "ożywic" , nie jest to takie trudne.

    A gdyby tak JAK,
    to już ja nie musiałbym pisać niepotrzebnego postu.

    Chyba, że jest to - trywialne włączenie komputera,
    więc powinienem się domyślić.

    Artur(m)

  • 7. Data: 2010-01-29 09:14:16
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Artur(m)" <m...@i...pl> wrote in message

    > Nie zobaczy , trzeba go najpierw "ożywic" , nie jest to takie trudne.
    >

    > A gdyby tak JAK,
    > to już ja nie musiałbym pisać niepotrzebnego postu.

    Bylo w pierwszym moim Re: :

  • 8. Data: 2010-01-29 09:47:09
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    On 29 Sty, 10:14, "ggs" <ggs_@_konto.pl> wrote:

    > Bylo w pierwszym moim Re: :
    >
    > http://www.hddrecovery.pl/forum/showthread.php?t=8

    już nabyłem terminal dyskowy. Przyjedzie to się pobawię. Nowy dysk też
    w drodze ;-) Tym razem seria 7200.12 ;-) BTW ta 11 się strasznie
    grzeje...

  • 9. Data: 2010-01-30 07:57:39
    Od: "Bogdan" <b...@b...gazeta.pl>

    http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/ne
    ws.jsp?DocId=207931&NewLang=en

    i na dole podajesz SN dysku , pokaze czy "affected" czy nie.

    Witam.
    Podepnę się pod wątek. Mi pokazuje "No action required" czy mogę spać
    spokojnie?
    Czy raczej przeznaczyć go na podstawkę pod kompa;-(

  • 10. Data: 2010-01-30 09:31:15
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Bogdan" <b...@b...gazeta.pl> wrote in message

    > Witam.
    > Podepnę się pod wątek. Mi pokazuje "No action required" czy mogę spać
    > spokojnie?

    Teoretycznie tak. Jak padnie to raczej nie z powodu blednego firmware'u ;)

    --
    ggs