    Subject: Re: Się mi dziura zrobiła w łatce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 31 Jul 2016 22:01:41 +0200

    W dniu 2016-07-31 o 21:11, twistedme pisze:

    > Zamówiłem mobilną wulkanizację, gość powiedział że się zdarza, może za
    > cienkie to wypełnienie, może złej jakości. Wyciągnął stare do reszty,
    > spreparował otwór jakimś "szydłem", włożył nowe wypełnienie, napompował
    > i wziął 25 zł. Do dzisiaj, odpukać, nic się nie dzieje.

    No proszę. Wszystko dziadzieje. Nawet sznurki do wulkanizacji made in
    china. Dzisiaj też miałem naprawianą też za 25 zł.
    Chyba będę sprawdzał czy sznurek się trzyma.
    A może już lepiej kupić nowe opony? ;)
    Gumiarze ostatnio namawiają na wymianę zaworków.
    Za pół roku: "Panie zaworki do wymiany całe sparciałe"
    "Przecież sam mi Pan pół roku temu wymieniał:

    Czy to tylko dziadowstwo czy już celowe działanie? :-)