  • Data: 2019-03-16 16:57:44
    Temat: Re: Skad handlarze kupuja samochody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Mar 2019 07:44:52 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Przy okazji jak o cepik zahaczyles.
    > Z Centralnej Ewidencji Pojazdów zostały też udostępnione szczegółowe dane wg stanu
    na dzień 8 czerwca 2017 r. Oto ilości pojazdów zarejestrowanych w Polsce:
    > 1. posiadających status zarejestrowanych - ogółem 28 678 674
    > - osobowych 22 005 578
    > 2. podlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej (OC)
    posiadaczy pojazdów mechanicznych - 28 678 674,
    > 3. posiadających aktualną polisę OC - 18 606 312,
    >
    > 4. bez aktualnej polisy OC - 10 072 362,
    >
    > 4. posiadających ważne badanie techniczne - 16 621 078,
    >
    > 5. bez badań technicznych - 12 057 596..
    > Calosc tutaj
    > https://www.prawodrogowe.pl/informacje/statystyka/li
    czba-pojazdow-zarejestrowanych-w-polsce-wg-danych-ce
    pik-stan-n.
    > Pzyznawac sie kto nie ma przegladu i ubezpieczenia.

    A moze po prostu kto nie ma pojazdu, a ma papiery ? :-)

    I tak bym strzelal, ze moze z 10% nie ma OC na samochod, ktorym
    jezdzi.

    A reszta ?
    Stoja gdzies po osiedlach, garazach, czy juz dawno rozebrane ?

    no ale chce miec panstwo burdel w papierach, to ma :-)

    J.