  • 51. Data: 2016-01-30 11:20:57
    Temat: Re: Skaner do negatywów 6x9 i mniejszych
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Preferuję prawdziwą. Może też być: wystarczająca, bez konieczności
    > dzwonienia i dobijania się o odpowiedzi na dość oczywiste pytania. Chyba
    > po to są takie firmowe strony www. Bo dalej nie wiem, z jaką
    > rozdzielczością skanuje klisze takie labowe Noritsu. To, że mogę do nich
    > zadzwonić świadczy o podejściu do klienta (może nietypowego i marudnego,
    > bo chce się czegoś dowiedzieć - ale zawsze).

    Mi się wydaje, że tu ważne jest określić cel: czy jest nim uzyskanie
    dobrej usługi skanowania, czy poczucie bycia dobrze obsługiwanym...

  • 52. Data: 2016-01-30 11:28:55
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Samstag, 30. Januar 2016 00:53:53 UTC+1 schrieb Mandinka:

> [...]
    > zadzwonić świadczy o podejściu do klienta (może nietypowego i marudnego,
    > bo chce się czegoś dowiedzieć - ale zawsze).

    dobra , efektowna strona internetowa sluzy tzw marketingowi czyli po polsku
    naciagactwu.
    dobrzy fachowcy zawaleni sa robota i nie musza lowic klienta przez Internet.
    Jesli rzeczywiscie zalezy Ci aby sie dowiedziec na temat ich mozliwosci technicznych
    , to dawno bys zadzwonil i uzyskal odpowiedz, lub zaniosl negatyw do skanowania .

    skoro wolisz na ten temat dyskutowac w sieci tzn. nie jestes zainteresowany tym jak
    skanuja , lecz jestes zainteresowanym zwyklym biadoleniem i sama dyskusja akurat na
    ten temat.

  • 53. Data: 2016-01-30 19:52:22
    Od: Mandinka <x...@x...xx>

    On 16-01-30 11:28, XX YY wrote:

> [...]
    technicznych , to dawno bys zadzwonil i uzyskal odpowiedz, lub zaniosl negatyw do

    Nie muszę - mam własny bęben. Przez 10 lat prowadziłem własną firmę ale
    takie podejście do klienta (naciągactwo) ciągle mnie dziwi...

    > skoro wolisz na ten temat dyskutowac w sieci tzn. nie jestes zainteresowany tym jak
    skanuja , lecz jestes zainteresowanym zwyklym biadoleniem i sama dyskusja akurat na
    ten temat.

    Dzięki Tobie dowiedziałem się, czym jestem zainteresowany a czym nie -
    dzięki.
    A to nie jest przypadkiem grupa dyskusyjna? Jest. To dyskutujemy. A
    pytanie o skaner zadałem nie ja. Nie wiem, czy wątkotwórca skorzystał z
    rad, których mu tutaj udzielono, bo zniknął już dawno. I mu się nie
    dziwię :)

  • 54. Data: 2016-01-30 19:54:07
    Od: Mandinka <x...@x...xx>

    On 16-01-30 11:20, Uncle Pete wrote:

    > Mi się wydaje, że tu ważne jest określić cel: czy jest nim uzyskanie
    > dobrej usługi skanowania, czy poczucie bycia dobrze obsługiwanym...

    A to się wyklucza? Bo jak nie - to oba cele poproszę :)

  • 55. Data: 2016-01-30 23:04:32
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Mandinka" <x...@x...xx> napisał

    Nie wiem, czy wątkotwórca skorzystał z
    > rad, których mu tutaj udzielono, bo zniknął już dawno. I mu się nie dziwię
    > :)

    Jest, jest, śledzę Wasze wypowiedzi.
    Podsumowując to było najwyżej dwie, trzy odpowiedzi na moje pytanie, na
    przykład Adam i Poldek
    reszta to już nie odpowiedzi na mój wątek a dyskusje okołotematyczne., też
    ciekawe i wszystkie czytam.

    --
    Tomasz

  • 56. Data: 2016-01-30 23:09:53
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 00:53:53 UTC+1 użytkownik Mandinka napisał:

> [...]
    > zadzwonić świadczy o podejściu do klienta (może nietypowego i marudnego,
    > bo chce się czegoś dowiedzieć - ale zawsze).

    Prawdziwa informacja jest taka że maska 135/240 daje 25 kombinacji skanu, co
    najmniej, zakładając że laborant przy niej nie grzebie. Dla średniego będzie tego
    dużo więcej. Teoretycznie można zawalić stronę informacjami, tyle że wtedy zrobi się
    ona cokolwiek nieczytelna.
    A informacje i tak będą pi razy oko.
    Oczywiście można uczynić założenie że skanujemy po wojskowemu- kijowo ale jednakowo,
    żeby czytelnik strony był zadowolony.
    Pozdrawiam Marcin

  • 57. Data: 2016-01-30 23:13:20
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 19:54:10 UTC+1 użytkownik Mandinka napisał:

    > A to się wyklucza? Bo jak nie - to oba cele poproszę :)

    Jakbyś się pofatygował, to miałbyś jak w Erze.
    Pozdrawiam Marcin

  • 58. Data: 2016-01-31 08:56:08
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Samstag, 30. Januar 2016 19:52:26 UTC+1 schrieb Mandinka:

> [...]
    > pytanie o skaner zadałem nie ja. Nie wiem, czy wątkotwórca skorzystał z
    > rad, których mu tutaj udzielono, bo zniknął już dawno. I mu się nie

    wrzucam na Google : skaonowanie negatywow 6 cm krakow

    ( nie musze podpowiaadac, ze mozna zamiast krakow wpisac dowolne miasto)
    i dostaje cos takiego - pelna informacja juz na pierwszysj stroinie bez koniecznosci
    klikania :

    http://digitalizowanie.pl/digitalizowanie-pl-czyli-s
    kanowanie-zdjec-w-krakowie/

    dzieki googlom nie musimy korzystac z badziewnych informacji jakie mozna spotkac na
    forach i grupach.

    dziekuje za uwage.

  • 59. Data: 2016-01-31 23:18:36
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 08:56:11 UTC+1 użytkownik XX YY napisał:

> [...]
    kanowanie-zdjec-w-krakowie/

    > dzieki googlom nie musimy korzystac z badziewnych informacji jakie mozna spotkac na

    A przed zapodaniem linka, przejrzałeś go ?
    Pozdrawiam Marcin

  • 60. Data: 2016-05-25 14:45:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Ciekawe. Widocznie w ciągu ostatnich np. 10 lat dużo się poprawiło
    > - nie powinno to być w końcu dziwne.
    >
    > Masz może gdzieś w Internecie próbkę?

    Akurat w skanerach przełomu nie było. Skany filmów z Epsona V700, a
    nawet V500 są bardzo przyzwoite. Obecne skanery V800, V600 różnią się
    kosmetycznie od swoich odpowiednich poprzedników, czyli włanie V700/V750
    i V500.
    Skaner Epson V500 mam od 2010 roku i nie mogę nic złego na niego
    powiedzieć. Przy odrobinie cierpliwości i praktyki otrzymuję z tego
    skanera bardzo przyzwoite jakościowo skany negatywów i slajdów
    małoobrazkowych i średnioformatowych. Kilkukrotnie droższy Epson
    V700/750/800 daje nieco lepsze rezultaty.