  • Data: 2017-09-10 13:57:53
    Temat: Re: Skoda - dieselgate
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 9 Sep 2017 10:03:55 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW
    > bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do
    > awarii silnika. Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.

    Ja się pytam na jakiej podstawie twierdzisz to co napisałeś -- bo jak dla
    mnie to się kompletnie kupy nie trzyma. Nie da się obniżyć emisji
    częstszymi wypalaniami DPFu, tylko właśnie rzadszymi -- a produkcję syfów,
    w tym sadzy, da się zmniejszyć ale kosztem obniżenia parametrów silnika.
    Swego czasu pisałem i się dziwiłem, że nowe Toyoty są zamulone w stosunku
    do innych samochodów. Teraz już wiadomo dlaczego. Toyoty po prostu
    spełniają normy emisji jadąc gorzej niż konkurencja która robiła wałki.

    --
    Pozdor
    Myjk