    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Skoda - dieselgate
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <oov2ul$jj4$1@node2.news.atman.pl> <op02i2$eng$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <t...@m...org>
    <d...@g...com>
    <1...@m...org>
    <4...@g...com>
    <op3i6f$ef3$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <op3tjt$q5f$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <1...@m...org>
    <1...@g...com>
    <59b6856f$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <59b7e3d9$0$5158$65785112@news.neostrada.pl> <iua43buataog$.dlg@myjk.org>
    <op8tri$gtc$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@m...org><op919c$sk9$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 12 Sep 2017 18:42:47 +0200

    Tue, 12 Sep 2017 18:16:32 +0200, RadoslawF

    > Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robią to co nasi rodacy u nas
    > i w dodatku w równie starych samochodach?
    > Mam wrażenie że to niemożliwe.

    Nie wiem jak to wyraźniej napisać. Na oszustwa producentów nic ludzie nie
    poradzą, że dopuszczone samochody trują bardziej niż normy przewidują. Ale
    nada winni są inni ludzie, a nie same maszyny.

    Inna sprawa, twierdzisz że zanieczyszczenia znacznie przekroczyli. Po
    zakazie wjazdu żadne poziomy nie spadły? Jesli spadły, to jakie i o ile,
    albo które zostały na równie wysokim poziomie? Bo jeszcze się okaże, że
    niepotrzebnie się konkretnie diesli trzeba czepiać, ale także benzyniaków.

    > Mam swoją teorię co dymi, ale to nie ten temat.
    > Natomiast w niektórych ich miastach zrobili zakaz wjazdu do centrum
    > autami nie spełniającymi najnowszej normy. Nie pomogło.
    > Dymią nie tylko rury wydechowe, ale przejechać się po kierowcach
    > i to osobówek jest jak widać najłatwiej.

    Jak większość tych dopuszczonych aut była
    ze zmanipulowanej stajni VW, to nic dziwnego. :P

    --
    Pozdor
    Myjk