eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach › Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-55.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Date: Wed, 19 Feb 2020 10:12:02 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r2iu50$60m$5$Cav@news.chmurka.net>
    References: <r2ausl$4cl$1@gioia.aioe.org> <5e4937f0$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <r2bfm0$ai$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e495bba$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e496018$1$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e496488$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e4a85f7$1$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <r2gefh$4au$1$Bellini@news.chmurka.net>
    <r2ha5e$fn1$2$Cav@news.chmurka.net> <r2hkuv$kab$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5e4cf308$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c139-55.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 19 Feb 2020 09:12:00 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-55.icpnet.pl:85.221.139.55"; logging-data="6166";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    X-Antivirus-Status: Clean
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 200218-4, 18.02.2020), Outbound message
    In-Reply-To: <5e4cf308$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672230
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19-02-2020 o 09:34, T. pisze:
    >>
    >> Rozebranych skrzyń hydrokinetycznych widziałem tylko kilka rodzajów,
    >> głównie BMW z uszkodzonym koszyczkiem. Nie naprawiałem.
    >>
    >> Ale w niektórych samochodach widziałem połączenie pedału hamulca ze
    >> skrzynią. Wnoszę stąd, że skrzynia wie, kiedy hamulec (zasadniczy)
    >> jest wciśnięty, i jest odpowiednio do tego przygotowana.
    >> Natomiast nie wie, że jest zaciągnięty ręczny.
    >> Coś mi też w łepetynie świta, że dawno temu ktoś mi mówił, aby
    >> ręcznego nie zaciągać na D. Ten ktoś na stałe mieszkał w USA, był
    >> mechanikiem samochodowym.
    >>
    >
    > Mnie się wydaje, że moja auto reaguje na różny nacisk hamulca - gdy go
    > lekko popuścić po mocnym ciśnięciu czuć, jakby "zasprzęglał". Auto -
    > Ford Mondeo ze skrzynią Aisin 5-biegową hydrokinetyczną.

    Wątek jest o skrzyniach dwusprzęgłowych, więc nie wprowadzajcie
    zamieszania pisząc o skrzyniach hydrokinetycznych.

    To zupełnie inna bajka, a jedyne co je technicznie łączy, to sposób
    obsługi dźwigni zmiany biegów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: