  • Data: 2020-02-19 10:10:21
    Temat: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-02-2020 o 09:26, Mirek Ptak pisze:

    > Nie :) - moja nadinterpretacja jednak

    Tak myślałem, że dsg to tak jak elektrolux, albo adidasy, synonimy
    odkurzacza czy butów sportowych. ;-)

    Ale wiele nie brakowało żebyś miał rację - byłem blisko zakupu Arony z
    DSG. Nie kupiłem praktycznie dlatego że była nówka sztuka i więcej
    straciłaby na wartości niż auto lekko używane - a liczę się z
    możliwością szybkiej zmiany auta na elektryka, jak tylko dotacje
    wreszcie uruchomią (choć już powoli przestaję na to liczyć).