eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach › Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
  • Data: 2020-02-19 10:12:02
    Temat: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 19-02-2020 o 09:34, T. pisze:
    >>
    >> Rozebranych skrzyń hydrokinetycznych widziałem tylko kilka rodzajów,
    >> głównie BMW z uszkodzonym koszyczkiem. Nie naprawiałem.
    >>
    >> Ale w niektórych samochodach widziałem połączenie pedału hamulca ze
    >> skrzynią. Wnoszę stąd, że skrzynia wie, kiedy hamulec (zasadniczy)
    >> jest wciśnięty, i jest odpowiednio do tego przygotowana.
    >> Natomiast nie wie, że jest zaciągnięty ręczny.
    >> Coś mi też w łepetynie świta, że dawno temu ktoś mi mówił, aby
    >> ręcznego nie zaciągać na D. Ten ktoś na stałe mieszkał w USA, był
    >> mechanikiem samochodowym.
    >>
    >
    > Mnie się wydaje, że moja auto reaguje na różny nacisk hamulca - gdy go
    > lekko popuścić po mocnym ciśnięciu czuć, jakby "zasprzęglał". Auto -
    > Ford Mondeo ze skrzynią Aisin 5-biegową hydrokinetyczną.

    Wątek jest o skrzyniach dwusprzęgłowych, więc nie wprowadzajcie
    zamieszania pisząc o skrzyniach hydrokinetycznych.

    To zupełnie inna bajka, a jedyne co je technicznie łączy, to sposób
    obsługi dźwigni zmiany biegów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: