    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skrzyżowania z drogą wewnętrzną lub gruntową.
    Date: Thu, 15 Mar 2018 17:05:51 +0100

    W dniu 15.03.2018 o 16:32, r...@k...pl pisze:
    > Z gruntową to niczego nie potrzeba -- chyba widać, że to gruntowa?
    Widać, albo nie widać. Ja wojowałem z urzędnikami o postawienie znaku
    stop, albo ustąp pierwszeństwa, bo koło mnie jest skrzyżowanie takie
    klasyczne + z tym, że jedna odnoga na mapie jest jako "gruntowa" ale
    asfalt tam jest (beznadziejny ale asfalt). Ponieważ skrzyżowanie jest
    równorzędne to wyjeżdżający z tej "gruntowej" uważali, że mają
    pierwszeństwo przed tymi, co po lewej.
    Dopiero, jak postraszyłem urzędników, żeby nie patrzyli tylko w mapy ale
    przewietrzyli się o poszli w teren, bo jak będzie stłuczka to będę ich
    pozywał, to się udało znak stop postawić.
    DLatego uważam, że przepisy wszystkiego nie załatwiają.
    Jacek