  • 21. Data: 2009-12-03 23:40:49
    Temat: Re: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > niektórzy kretyni WYŁĄCZAJĄ blokadę

    Obraziłeś właśnie moich 2 znajomych. Tzn. conajmniej tylu, bo narazie tylu
    wiem że już zdjęło. Ale nie martw się tylko na jakiś czas do końca trwania
    umowy z TP, potem rezygnują

  • 22. Data: 2009-12-04 00:11:33
    Od: Colin <m...@g...com>

    Grzegorz Janoszka wrote:
    > Czy ktoś mógłby podać jakieś ciekawe statystyki dotyczące ilości spamu?
    > Kończy się już trzeci dzień blokady, więc może to być już widoczne.

    Jest widoczne.
    Wczoraj 23 połączenia z *.adsl.tpnet.pl, w niedzielę ponad 7500.

  • 23. Data: 2009-12-04 00:11:50
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Wojciech Puchar wrote:

    > Obraziłeś właśnie moich 2 znajomych. Tzn. conajmniej tylu, bo narazie tylu
    > wiem że już zdjęło. Ale nie martw się tylko na jakiś czas do końca trwania
    > umowy z TP, potem rezygnują

    Nadinterpretujesz. Kretynem dla mnie jest ten, kto wyłączy blokadę a potem
    pojawia się w logach serwera poczty jako kolejny spammer (nieświadomie
    wysyłający spam).

    Lemat

  • 24. Data: 2009-12-04 06:09:24
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Thu, 3 Dec 2009 23:35:12 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
    <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    >Słusznie. Marketing jest lepszy gdy ulotka dociera skuteczniej, nawet gdy
    >jest ich mniej. Dlatego spamerzy po wykonaniu przymusowej pracy nad
    >unowocześnieniem trojanów podziękują TP za motywację, bo zyskają na tym
    >doskonale.

    marketing jest lepszy, gdy ulotka dociera do tych, którzy chca kupić
    dany produkt

    wysyłanie rosyjskojęzycznych reklam viagry polskim studentom mija się
    z celem

  • 25. Data: 2009-12-04 09:40:00
    Od: "Bartlomiej F. Tajchman" <b...@s...NOSPAM.net>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Obraziłeś właśnie moich 2 znajomych. Tzn. conajmniej tylu, bo narazie tylu
    > wiem że już zdjęło. Ale nie martw się tylko na jakiś czas do końca trwania
    > umowy z TP, potem rezygnują

    A jednak KRETYNI, potwierdzam. Bo wysyłają spam przez odblokowany
    25/tcp, jakoś nie używają tego portu do Wzniosłych Celów.

    Pozdrawiam,
    Wuj Bart

  • 26. Data: 2009-12-04 10:16:34
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>>Słusznie. Marketing jest lepszy gdy ulotka dociera skuteczniej, nawet gdy

    Dopracują to.

  • 27. Data: 2009-12-04 10:19:37
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Nadinterpretujesz. Kretynem dla mnie jest ten, kto wyłączy blokadę a potem
    > pojawia się w logach serwera poczty jako kolejny spammer (nieświadomie
    > wysyłający spam).

    Masz rację. Podobnie kretynem jest ktoś kto nie panuje nad swoim
    komputerem, łyka wszystko z stron i uruchamia co popadnie a potem trojany
    rozsyłają spam.

    I dobrze by było gdyby TP i każdym inny operator walczyli z kretynami,
    reagując na zgłoszenie o spamie i blokując ich a jak nie pomoże -
    odłączając.

    Zmiany w prawie traktujące spam jako przestępstwo o czym TP pisze - właśnie
    w tym mogłyby pomóc.

    Po mniej niż pół roku problem spamerów-lamerów by zniknął ludzie bojąc się
    MUSIELIBY zacząć dbać o własny komputer. Ilość zgłoszeń lawinowo by spadała.

    Ale Wy wolicie podejście globalne - każdego profilaktycznie filtrować.
    Tak właśnie chronicie kretynów

  • 28. Data: 2009-12-04 12:41:54
    Od: Konrad Bechler <u...@...sygnatury>

    Witam,

    Wojciech Puchar pisze:
    > Ale Wy wolicie podejście globalne - każdego profilaktycznie filtrować.
    > Tak właśnie chronicie kretynów
    Ktoś musiał odwalić naprawdę dobrą robotę. Nie wierzę, żeby żywy
    człowiek mógł produkować tak duże ilości postów o tym samym (choć za
    każdym razem innymi słowami). To musi być bot :-)

    A co do samej blokady, to ciekami mnie coś innego. Blokada tcp/25 staje
    się coraz bardziej powszechna, więc coraz więcej serwerów oferuje port
    tcp/587. Ale w jakiej części ten port to naprawdę submission, a w jakiej
    'zwykłe' smtp sklonowane z jednego portu na inny?

    --
    Konrad Bechler
    konrad (at) konsol (dot) eu

  • 29. Data: 2009-12-04 12:52:51
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

> [...]
    > tcp/587. Ale w jakiej części ten port to naprawdę submission, a w jakiej
    > 'zwykłe' smtp sklonowane z jednego portu na inny?
    nie wiem i w sumie niewiele mnie to interesu. słyszałem dziś że home.pl ma
    sklonowany. Najwyraźniej nie podoba im się "walka ze spamem" TP i mają to w
    d.
    Nie wierze że nie potrafią, ci co tam administrują potrafią dobrze robić

  • 30. Data: 2009-12-04 14:18:06
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    giqus wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    > wiadomości news:1259873843.240502@wojteks.tensor.gdynia.pl...

    > A co zamierzasz udowodnić swoimi wywodami? Świat chcesz zmienić?

    No przecież po to istnieje polip. ;P

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka