eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkutki przerośniętej tolerancji kierowców › Re: Skutki . Prędkość zabija.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Lort <b...@g...w.ua>
    Subject: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <q783bf$695$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q78ev0$g9t$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q7edur$egv$1@node1.news.atman.pl> <q7fiau$54u$1@news.mixmin.net>
    <15cz6b2i0ymsp.6xioyytvlqkq$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c9b8895$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <1sky4htgyoye2$.148ahsnkmdx96.dlg@40tude.net>
    <5c9bb23f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7oo1o$e4q$1@node1.news.atman.pl> <q7q7td$rii$1@node1.news.atman.pl>
    <q7qq5o$kga$1@news.mixmin.net> <q7qske$elp$1@node2.news.atman.pl>
    <q7r67e$l5k$2@node1.news.atman.pl> <1...@l...hihi>
    <q7tc92$or1$3@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 2 Apr 2019 00:29:25 +0200
    Message-ID: <1oxz422qiefwk$.dlg@lort.hihi>
    Lines: 37
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.129.16
    X-Trace: 1554157746 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 495 83.31.129.16:56949
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653483
    [ ukryj nagłówki ]

    Kto: Shrek Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 01.04.2019, 17:55:16

    > W dniu 01.04.2019 o 13:22, Lort pisze:
    >> Ale tu nie chodzi tylko o to, żeby utrzymać się na czarnym. :P
    >> To też jest informacja, że coś jest nie halo z widocznością tych,
    >> którzy jadą z naprzeciwka.
    > No właśnie często nie:
    > https://www.google.com/maps/@52.2531678,20.9544825,3
    a,75y,5.4h,86.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGdKUyq7ZOFqEzB
    BjJmuslQ!2e0!7i16384!8i8192

    W sumie to widoczność przy rozdzielonych kierunkach ruchu jest
    w ogóle słabym argumentem. Czyli ta droga musiała się załapać na
    znak ze względu na inne parametry.


    > Przejedź sobie w przód - niebezpieczny jest następny.

    Ograniczenie do 50 w mieście - znak nie przysługuje ;)


    > I porównaj widoczność z z tym
    > https://www.google.com/maps/@52.2437228,20.9582193,3
    a,75y,24.23h,83.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sutsYEeftngYS
    rFRWqb9Pgw!2e0!7i13312!8i6656

    No ale rozpatrywanie widoczności w tym kontekście ma sens jedynie wtedy,
    gdy mamy jednojezdniówkę ("wymaga stosowania P3a, P4"). A na drodze
    jednojezdniowej pomiędzy pasami ruchu raczej rzadko spotyka się takie
    wysokie płotki;)


    >> <https://znaki-drogowe.dlakierowcy.info/s/4089/77039
    -lista/241143-Znak-A-1-Niebezpieczny-zakret-w-prawo.
    htm>
    > Zakręt o 5 stopni i promieniu 750metrów - przecież to parametry kolejowe!

    Tam jest jeszcze warunek związany z wyprofilowaniem, przy 750m. to chyba
    musi być całkiem płaska albo źle wyprofilowana ZTCP, ale nie chce mi się
    teraz szukać. A czy promień aż taki duży... jeżeli ustawodawca brał pod
    uwagę możliwości BOR/SOP, to wielkość wygląda nawet na delikatnie
    niedoszacowaną.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: