    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Date: Tue, 2 Apr 2019 06:24:37 +0200
    <q7edur$egv$1@node1.news.atman.pl> <q7fiau$54u$1@news.mixmin.net>
    <15cz6b2i0ymsp.6xioyytvlqkq$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c9b8895$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <1sky4htgyoye2$.148ahsnkmdx96.dlg@40tude.net>
    <5c9bb23f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7oo1o$e4q$1@node1.news.atman.pl> <q7q7td$rii$1@node1.news.atman.pl>
    <q7qq5o$kga$1@news.mixmin.net> <q7qske$elp$1@node2.news.atman.pl>
    <q7r67e$l5k$2@node1.news.atman.pl> <1...@l...hihi>
    <q7tc92$or1$3@node1.news.atman.pl> <1oxz422qiefwk$.dlg@lort.hihi>

    W dniu 02.04.2019 o 00:29, Lort pisze:

    >> No właśnie często nie:
    >> https://www.google.com/maps/@52.2531678,20.9544825,3
    a,75y,5.4h,86.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGdKUyq7ZOFqEzB
    BjJmuslQ!2e0!7i16384!8i8192

    > W sumie to widoczność przy rozdzielonych kierunkach ruchu jest
    > w ogóle słabym argumentem. Czyli ta droga musiała się załapać na
    > znak ze względu na inne parametry.

    > Ograniczenie do 50 w mieście - znak nie przysługuje ;)

    Przysługuje:

    https://www.google.com/maps/@52.255182,20.9512972,3a
    ,75y,303.44h,85.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAhh7cCu7kALT
    SQ2DqFELvg!2e0!7i16384!8i8192

    a,75y,24.23h,83.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sutsYEeftngYS
    rFRWqb9Pgw!2e0!7i13312!8i6656

    > No ale rozpatrywanie widoczności w tym kontekście ma sens jedynie wtedy,
    > gdy mamy jednojezdniówkę ("wymaga stosowania P3a, P4").

    Rozpatrywanie czegokolwiek w kontekście znaku niebezpieczny zakręt nie
    ma żadnego sensu, gdyż nikt na niego nie zwraca uwagi. A tam akurat
    zaczyna się korek i lewym pasem (z którego gówno widać przez ekran)
    zapierdalają ludki po 120. Sam mało ci się nie wpierdoliłem motocyklem w
    korek mimo że jechałem koło 100.

    -lista/241143-Znak-A-1-Niebezpieczny-zakret-w-prawo.
    htm>

    > Tam jest jeszcze warunek związany z wyprofilowaniem, przy 750m.

    To niech będzie to 450 - tyle to mają linie kolejowe w górach. No i
    zakręt powyżej 5% - bez jaj. Nic dziwnego, że nikt na te znaki nie
    zwraca uwagi.

    > A czy promień aż taki duży... jeżeli ustawodawca brał pod
    > uwagę możliwości BOR/SOP, to wielkość wygląda nawet na delikatnie
    > niedoszacowaną.

    NA służbę obijana pojazdów to jedyne bezpieczne oznakowanie to zakaz
    ruchu. Ostatnio tramwaju nie zauwazyli, znaków i tak nie zobaczą, a jak
    zobaczą to mają w dupie. Wysłać ich na tor to po dwóch dniach nie
    zostanie ani jeden i po sprawie.

    Shrek