    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Słona woda szkodzi Teslom
    Date: Sat, 16 Sep 2023 12:52:43 +0200

    Sat, 16 Sep 2023 09:54:51 +0100, ddddddddddd

    > ja bym się takiego auta obawiał także po przejechaniu takiej wody.

    Aha, ale spalinowego już nie?

    > Przecież zwarcie może się przez to zrobić za tydzień albo miesiąc.

    Niewątpliwie możesz mieć rację! Taka Skoda Fabia I (spalinowa!) z lat gdy
    ją posiadałem (2004-2007) była tak uwalona konstrukcyjnie, że nie musiała
    żeglować aby woda jej przegniła wiązkę elektryczną biegnącą w komorze
    silnika, przez co najpierw działy się przeróżne cyrki z bezsensownymi
    błędami, potem zwarcia a czasem nawet pożary. Tutaj pewnie więcej zagrożeń,
    bo inżynierzy elektryków są idiotami i nie wiedzą jak postępować z prądem,
    do tego powszechnie wiadomo, że elektryczne samochody nie odpowiadają tylko
    za trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz.

    > Może te pożary elektryków w domach to po użyciu samochodu jako żaglówki?

    A może jesteś kolejnym szurem który zielonego pojęcia o technologii nie ma?

    > nie doszukałem się tam filmiku z kontenerami, ale teraz trzeba być
    > szurem żeby zadawać pytania i się zastanawiać?

    Stawiając w pytaniu jednocześnie sugestię odpowiedzi?

    > Normalni kowidianie tego nie robią?

    Naprawdę uważasz że jak się stawia pytania, to pytania mogą być
    dowolnie idiotyczne? Ja wiem, podobno nie ma głupich pytań...

    --
    Pozdor
    Myjk