  • Data: 2018-10-13 07:51:20
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-10-2018 o 23:30, J.F. pisze:
> [...]
    y-sud-v-ziline-poslal-do-vazby-dalsieho-polskeho-vod
    ica/ Porkurator zmienił kwalifikacje czynu i dwóm jegomością (mercedes i ferrari)
    grozi do 15 lat więzienia

    > Slowacja ... myslisz,ze az tak bardzo rozne od naszych ?

    A to nasze dają 15 lat za NIEspowodowanie wypadku?

    > Ale czemu durne - uznaja, ze trzeba walczyc z piratami, to tu maja
    > swietna okazje..

    O ile mają podstawę w przepisach.
    W naszym kodeksie takiej nie ma, a jak jest u nich nie wiem, ale mam
    wrażenie że prokuratura próbuje mocno je naciągnąć.

    > No, drugi to juz mial sporo.

    IMO nic - normalna sytuacja na drodze, gdy ktoś przeceni sytuację.,
    gdyby nie ten trzecie to nic by z niej nie było.
    Zdążyłby wyhamować, a jeśli nawet nie, to zmieściliby się w trzech, bo
    Skoda zjechała mocno na prawo.

    > I mam wrazenie,ze go ten trzeci uratowal.

    Nie - ten trzeci spowodował ten wypadek, jako jedyny z nich naruszył
    wszystkie możliwe zasady jazdy, również szybkiej i na limicie.

    W ogóle pomysł, żeby najcięższe i najgorzej hamujące auto w kolumnie,
    jechało z tyłu i to bez zachowania jakiegokolwiek odstępu, sam w sobie
    był pierwotną przyczyną problemu.
    Cała reszta to już skutek tych decyzji.

    > No chyba, ze sie w trojke umowili na maly rajd po Slowacji ...

    Nadal bez związku.
    Naruszyli przepisy drogowe i tylko tyle, nie wjechali tam uzbrojonymi
    czołgami przecież, tylko legalnie zarejestrowanymi i dopuszczonymi do
    ruchu samochodami.

    Słowacy niech się lepiej zajmą wyjaśnianiem działań włoskiej mafii u
    nich, zamiast robić z igły widły.