    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Smar
    <ujhji5$g89$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 21 Nov 2023 07:37:24 GMT

    On 2023-11-21, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Jako łożysko ślizgowe dobrze się sprawdza. Stosuje się maty grafitowe
    > jako podparcie pasów w szlifierkach długotaśmowych.

    Ale tu z racji wymiarów nie wydaje się to mieć sens (nało tego grafitu,
    a rolki słuzą tez jako npainacze, więc pracują pod obciążeniem). Poza
    tym to okładzina wałka miałaby tu byc grafitowa to po co trzpień i
    reszta atrakcji? No i mówisz, że nie przewodzi prądu, więc taki se ten
    grafit, bo musi być w jakiejś matrycy z ilozowanymi ziarnami.

    --
    Marcin