  • Data: 2017-01-11 15:56:52
    Temat: Re: Smog
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:17097896-4b0f-4c5c-a962-67f40f68dfdb@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 11 stycznia 2017 20:46:16 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    >Rosjanie z uporem powtarzają że nie odczuwają skutków sankcji.
    >Szczególnie jak machną buteleczkę bojarysznika...

    A moze i nie odczuwaja - przeciez wszyscy sie zastanawiaja jak te
    sankcje ominac i dostarczyc im poszukiwane towary :-)

    Masz tu, poodczuwaj:
    >Wrocław, taki świeżutki tiny.pl/gd1bb

    No ale jestem tu, i moge pelna piersia odetchnac.

    >Kopenhaga tiny.pl/gd1b3

    No coz, powietrze w/g pomiarow czystsze.
    Ale u nich chyba korzystniejsza pogoda - wieje i przedmuchuje,
    a lokalizacja stacji wyglada tak
    https://goo.gl/maps/Mp4J43t343D2

    (gdzie ta stacja dokladnie ?)

    a we wroclawiu tak
    https://goo.gl/maps/q65niJWyiiQ2

    nie wiem jak w Kopenhadze, ale we Wroclawiu to godzina jakiegos
    wyjatkowo malego ruchu, normalnie te 3 pasy sa zapchane :-(

    Tzn doklanie to stacja jest w tej bialej budce
    https://goo.gl/maps/sa1nyxa13wm
    jakies 20-30m w bok od ulicy z poprzedniego linku.

    Ze Polacy nieuswiadomieni i nie chca rowerami do pracy jezdzic ? Byc
    moze.

    A moze powinnismy dunskim wzorem wprowadzic 200% podatek na samochody
    ?

    Zakladajac, ze ten smog to od samochodow ... a moze jednak od piecow ?
    W okolicy jak widac jest tez willowe osiedle ...

    >No i wreszcie Londyn, czyli ten mityczny szczyt syfu tiny.pl/gd1zq

    Tez miewaja zolto. U nas tego mitycznego PM2.5 82, u nich np 53.
    U nas NO2 23, a u nich 38 ...

    http://aqicn.org/city/united-kingdom/greenwich-woolw
    ich-flyover/

    Przy czym ... mityczny smog londynski to nie byl dawno temu ?
    Takie obrazki nadal sie tam zdarzaja ?
    http://www.history.com/news/the-killer-fog-that-blan
    keted-london-60-years-ago

    Pare razy przejezdzalem, to akurat pogoda byla przyzwoita, a powietrze
    ... na moj nos porownywalne :-)

    J.