  • 11. Data: 2010-01-03 19:14:31
    Temat: Re: Smsung cyz Sony?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4b40e0f5$1@news.home.net.pl...

    > niż znane japońskie czy europejskie marki

    No dobra, ale jak wyceniasz wartość marki w cenie telewizora?

  • 12. Data: 2010-01-03 19:17:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2010 20:14, Cavallino pisze:

    > No dobra, ale jak wyceniasz wartość marki w cenie telewizora?

    wyżej cenie renomowane marki, mają większe dowiadczenie.
    może jest w tym przesada, ale kilka lat naprawiałem i widziałem
    różnice, które były lepiej dopracowane.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 13. Data: 2010-01-03 19:21:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wyżej cenie renomowane marki, mają większe dowiadczenie.

    Nie o to pytałem.
    Powiedzmy że w takim Samsungu wartość marki (znaczka firmowego) to z 10%,
    więc jeśli Sony jest dla Ciebie wart 30% więcej, to w sumie będzie droższy o
    3% od Samsunga.

    Cała reszta jest niestety mocno wspólna, lub ze wskazaniem na Samsunga
    (soft).

    > może jest w tym przesada, ale kilka lat naprawiałem i widziałem
    > różnice, które były lepiej dopracowane.

    Pod jakim względem?
    Bo chyba nie paneli produkowanych w podobnym miejscu.

  • 14. Data: 2010-01-03 19:22:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2010 20:21, Cavallino pisze:

    > Pod jakim względem?
    > Bo chyba nie paneli produkowanych w podobnym miejscu.

    elektronika

  • 15. Data: 2010-01-03 19:25:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > Powiedzmy że w takim Samsungu wartość marki (znaczka firmowego) to z
    > 10%, więc jeśli Sony jest dla Ciebie wart 30% więcej, to w sumie będzie

    mniejsza o procenty, ale mówi się, że za sony płaci się za markę,
    a samsungi nie są wcale dużo tańsze

  • 16. Data: 2010-01-03 19:42:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > mniejsza o procenty, ale mówi się, że za sony płaci się za markę,

    Dokładnie do tego piłem.
    Niestety, coraz częściej tylko za markę.

  • 17. Data: 2010-01-03 19:43:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2010 20:42, Cavallino pisze:

    > Dokładnie do tego piłem.
    > Niestety, coraz częściej tylko za markę.

    mam dwa i jestem zadowolony, podobnie jak inni.

  • 18. Data: 2010-01-03 22:56:06
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    A moze w ogole lepiej wziac plazme? Np, Panasonica? Jak myslicie?

  • 19. Data: 2010-01-03 23:08:46
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 03 Jan 2010 20:17:25 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >wyżej cenie renomowane marki, mają większe dowiadczenie.

    Wiesz oczywiście, że telewizory LCD Sony pochodzą z fabryki Samsunga,
    jakieś 70 km od Seulu?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 20. Data: 2010-01-03 23:17:27
    Temat: Kablowa TV cyfrowa
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Czy jesli w opisie Samsunga nie ma nic, ze posiada onu tuner cyfrowej TV
    kabkowej, to sygnal cyfrowy nie bedzie odbierany na tym telewizorze? I jak to
    jest z TV satelitarnym (z talerza)? Tam jest sygnal cyfrowy? A w opisie Samsunga
    tez nic nie ma o tym, ze posiada on tuner cyfrowej TV SAT. Bo w opisie Sony
    jest, ze posiada on tuner kablowej TV cyfrowej. Czy to nie dyskredytuje
    Samsunga? Bo co mi po takim YV, na ktorym nie bede mogl odbierac programow
    cyfrowych. Moze ktos to wszystko wyjasnic?
    adam