  • Data: 2017-10-18 08:39:00
    Temat: Re: Spalanie - wielkość opon
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Oct 2017 09:38:27 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Mierzył GPS-em? Bo wiesz, że przy innej skrzyni prędkość na prędkościomierzu
    > prędkość nie jest prawidłowa?

    Prędkościomierz jest ok, bo on wskazuje prędkość kół, a ta mierzona jest
    już za skrzynią.
    W znanych mi konstrukcjach zawsze jest to za przełożeniem głównym (ale kto
    wie czy w jakimś RWD ktoś nie zamontował czujnika między skrzynią a
    przełożeniem głównym).
    A w nowych autach po prostu czujnikami ABS przy kołach.

    A w konkretnym aucie które miałem na myśli to była zmiana tylko przełożenia
    VI biegu, więc jeszcze tym bardziej nie ma problemu z prędkościomierzem.