    From: "m7marek" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Spaliłem płyte spalonym procesorem?
    Date: Thu, 29 Sep 2016 19:50:53 +0200

    Użytkownik "TurboPascal" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7efdec24-0027-42a7-87e1-453d2a44bd88@googlegrou
    ps.com...

    >Może to choć trochę poprawi zły nastrój. Z identycznym problemem zetknął
    >się kilka lat temu dyskutant linuxpro, który posiadając identyczną płytę
    >zamienił >dobrego fenoma 720 na kupionego okazyjnie ef-iksa 4100. Nie
    >pomogła nawet wymiana płyty w serwisie na identyczną. Również na kilku
    >forach rosyjsko->języczn. sygnalizowano podobne kłopoty, aczkolwiek nie
    >były tak jasno zdefiniowane, jak ten powyższy. Patrząc na datę wydania
    >najstarszego BIOS'a, to >produkcję płyty rozpoczęto, gdy nie było jeszcze
    >na świecie procesorów serii FX. Chyba nie wszystkie egzemplarze płyty sobie
> [...]

    Tylko czemu producent oficjalnie na stronie podaje, że procesor jest
    obsługiwany, bios miałem najnowszy i nawet na pudełku jest znaczek "unlocked
    FX procesor".
    Wiem już że pamieci i grafika nie ucierpiały i są sprawne, więc zostaje
    tylko płyta i procesory, niestety nikt ze znajomych nie ma już amd i teraz
    nie wiem czy ryzykować i kupić płytę i liczyć, że przynajmniej jeden
    procesor jest sprawny i nie zabiją nowo kupionej (ale używanej) płyty?