  • Data: 2019-02-22 10:37:35
    Temat: Re: Sportowy SUV audi z dieslem :-) Ma elektryczną sprężarkę
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie to jest klasyczny przedłużacz penisa. Nie rozumiem tej
    > fascynacji niektórych mocami i przyspieszeniami. Co, nie mieli dość
    > blaszanych samochodzików w dzieciństwie?

    Niekoniecznie. Duża moc daje wielką wygodę w poruszaniu się po drogach.
    Przy prędkościach dużych (autostradowych?) aby kogoś wyprzedzić i nie
    czekać długo na rozpędzenie tym bardziej wypada mieć sporo pod maską.
    Pomijam, że frajda z jazdy takim samochodem też nie powinna być pomijana.

    Kłopot zaczyna się wtedy, gdy ktoś nie jest przyzwyczajony do dynamiki
    samochodu i zwyczajnie jest zaskakiwany jego zachowaniem. Wtedy robi się
    niebezpiecznie.

    Miłego.
    Irek.N.