  • 1. Data: 2009-01-02 13:37:21
    Temat: Re: Sprawdzenie czasu na serwerze?
    Od: lucjuk <l...@g...com>

    On 14 Gru 2008, 18:11, porneL <n...@p...net> wrote:

    > Tak. Nagłówek Date służy dokładnie do sprawdzania czasu ustawionegonaserwerze(żeby
    można było dokładnie zinterpretować nagłówek Expires, żywotność cookies, itp).
    > Formaty daty dopuszczane przez HTTP zawierają rówineżczasz dokładnością co do
    sekundy.

    > $ telnet google.com 80
    > HEAD / HTTP/1.1
    > Host: google.com
    >
    > HTTP/1.1 301 Moved Permanently
    > Location:http://www.google.com/
    > Date: Sun, 14 Dec 2008 17:07:09 GMT
    >
    > Olej fragment wątku, który zszedłnafilozoficzno-fizyczno-debilny off-topic.
    >
    > --
    > this.author = new Geek("porneL");

    Dostaje taki komunikat:

    lucjuk@fatcat:~$ telnet google.com 80
    Trying 209.85.171.100...
    Connected to google.com.
    Escape character is '^]'.
    Connection closed by foreign host.

    Co robię nie tak?
    Też właśnie potrzebowałbym to sprawdzić :)

  • 2. Data: 2009-01-02 13:59:48
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Fri, 02 Jan 2009 13:37:21 -0000, lucjuk <l...@g...com> wrote:

> [...]
    > Connection closed by foreign host.
    >

    > Co robię nie tak?
    > Też właśnie potrzebowałbym to sprawdzić :)

    Zbyt wolno wysyłasz zapytanie?

    --
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2009-01-02 14:38:43
    Od: lucjuk <l...@g...com>

    On 2 Sty, 14:59, porneL <n...@p...net> wrote:

    > Zbyt wolno wysyłasz zapytanie?
    >
    > --
    > this.author = new Geek("porneL");

    Ale jaki ja mam na to wpływ?
    Ja mogę wklepać tą komendę i czekam... i wyskakuje mi zonk.
    Dla innych serwerów sytuacja wygląda tak samo (nie chodzi więc tutaj o
    serwer googli)

  • 4. Data: 2009-01-02 17:37:24
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 06:38:43 -0800, lucjuk napisał(a):

    >[...]
    > Ale jaki ja mam na to wpływ?

    pisz szybciej.
    > Ja mogę wklepać tą komendę i czekam...

    2x enter

    Reszta w odpowiednim erefcu.

    ethanak
    PS. pliz nie pytaj co to jest erefiec...
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!