    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Sprawdzenie stopu...
    Date: Tue, 31 May 2011 05:42:56 -0700 (PDT)

    On May 31, 1:27 pm, " lukaszPK" <l...@N...gazeta.pl> wrote:
    > J.F. <j...@p...onet.pl> napisa (a):

    > To mnie zasmuci e . Bo teraz zastanawiam si na tym jak dzia aj setki
    > urz dze w Polsce projektowanych przy za o onych Re, je li dostawca nie ma
    > bladego poj cia o tym co sprzedaje. Wydaje Ci si , e to mo liwe, e je li
    > zamawiam blach na p aszcz do zbiornika ci nieniowego na jaki kwas, albo inne
    > wi stwo to kto b dzie mnie kantowa i da mi inny materia ?

    Poważnie zamawiasz "blachę na płaszcz do zbiornika ciśnieniowego na
    jakiś kwas albo inne świństwo"? Czy po prostu blachę żelazną taką samą
    jaka idzie na drzwiczki do trociniaka? Przypominam że jedynym
    odpowiedzialnym za bezpieczeństwo urządzenia ciśnieniowego jest jego
    wytwórca. Jeśli firma z powodu braku należytej ostrożności przeoczy
    takie kwiatki, to w sądzie nikt się nie ulituje, a prokurator już
    kogoś tam na pewno wskaże z imienia i nazwiska...
    Konrad