  • Data: 2011-06-02 09:25:12
    Temat: Re: Sprawdzenie stopu...
    Od: Wieslaw Bicz <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to mnie troche zdziwiles. Naprawde ?

    Wszyscy tak robią, to jest standardowa technika. Nie wiem, czemu taką
    wybrano, ale to chyba ma jakieś uzasadnienie, może chodzi o odkształcenia?

    > GM tez sprawdza ? Zbankrutowal :-)
    > Jak swiadczy historia biznesu - rozne fabryki roznie popadaja w
    > klopoty, i niekoniecznie jest to sprawa jakosci.
    > Fiatowi wiele zlego mozna zarzucic, ale zeby mu pekaly kolka zebate to
    > akurat nie slyszalem. Alternatory im pekaja - reszta po prostu jakos
    > malo trwala jest.
    > Fiat za to zrobotyzowal produkcje silnikow
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Fully_Integrated_Roboti
    sed_Engine

    GM chyba nie sprawdza, ale awarie przekładni są rzadkością. Tego się
    rachej nie spotyka za często. Poza tym nie powodują raczej tragicznych
    skutków.

    To jest kwestia filozofi, wprowadzanej konsekwentnie na wszystkich
    polach: Sprawdzać wszystko i doprowadzić do perfekcyjnego wyrobu.

    To owocuje wiernością klientów.

    W. Bicz