  • Data: 2011-06-02 09:44:34
    Temat: Re: Sprawdzenie stopu...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wieslaw Bicz" <o...@o...pl> napisał w

    > Wszyscy tak robią, to jest standardowa technika. Nie wiem, czemu
    > taką wybrano, ale to chyba ma jakieś uzasadnienie, może chodzi o
    > odkształcenia?

    Podejrzewam ze w przemysle samochodowym najbardziej liczy sie cena.
    Moze JAM tu wpadnie i wyjasni - ale pewnie to jest rozwiazanie
    ktore zapewnia odpowiednia jakosc najmniejszym kosztem :-)

    Rozumiem ze masz na mysli skrzynie biegow ?
    Reczne ? To chyba w miare typowa konstrukcja
    http://allegro.pl/skrzynia-biegow-vw-t4-czesci-do-sk
    rzyn-vw-t-4-i1641914721.html

    No i taki walek trzeba jakos zlozyc - wpusty jakos stracily na
    popularnosci, kiedys montowano na goraco - byc moze teraz wszyscy
    skladaja z polowek.

    > GM chyba nie sprawdza, ale awarie przekładni są rzadkością. Tego
    > się rachej nie spotyka za często.

    Czyli moze niepotrzebnie wydane pieniadze :-)
    Amerykanski GM ma troche inne skrzynie - wiekszy ciezar, wieksze
    silniki, ale glownie automaty.

    > Poza tym nie powodują raczej tragicznych skutków.

    Oj ... lepiej zeby ci w czasie wyprzedzania napedu nie zabraklo.
    Albo w czasie zwyklej jazdy kol nie zablokowalo.
    A to jest USA - gwarancje trzeba dac na kilka lat, wladze potrafia
    wymusic recall po gwarancji, a jeden wypadek moze spowodowac
    miliardowe koszta.

    > To jest kwestia filozofi, wprowadzanej konsekwentnie na
    > wszystkich polach: Sprawdzać wszystko i doprowadzić do
    > perfekcyjnego wyrobu.
    > To owocuje wiernością klientów.

    Mimo pewnych trudnosci Fiat nadal sprzedaje :-)

    J.