  • Data: 2014-07-22 19:41:18
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    //

    > 2. Co jest potrzebne (fizycznie), żeby wyrejestrować samochód? Bo
    pewnie
    > coś będę musiał zawieźć do tej kasacji. Sama rama wystarczy? Płaci się
    coś
    > za to wtedy? Zakładam że ramę uda mi się przewieźć.

    Tu jest właśnie problem. Szrotowiska żyją z tego, że mają koncesję
    na przetwarzanie odpadów niebezpiecznych dla środowiska i maja prawo
    wystawić papier na podstawie którego auto wyrejestrujesz.

    Oczywiście korzystają z tego bo działają w warunkach gospoodarki
    rynkowej.
    Nie dostaną wartości w dostarczonym pojeździe to papieru nie wystawią.
    Kolega wymontował z auta fotele + trochę elektryki i już były kwęki.
    .g.