  • 1. Data: 2013-02-19 01:30:42
    Temat: Sprzedam mojego pieszczocha. VT 1100 custom [SPAM]
    Od: bm <b...@g...com>

    Jak w temacie,
    z żalem bo z żalem,
    ale chciałbym w tym sezonie ponawijać ciut więcej,
    na czymś wygodniejszym

    http://allegro.pl/show_item.php?item=3042925246

    szacuneczek
    b.
    vt 1100

  • 2. Data: 2013-02-19 10:19:35
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    bm <b...@g...com> wrote:

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3042925246

    Wietrzypach ;) Ale to jeszcze nie extreme ;)

    http://imageshack.us/a/img87/30/kierownicajpg.jpg

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2013-02-19 19:00:11
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "bm" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=hWokZzNTplc

    chcesz wyglądać jak pokraka,
    Chcesz by uczestnicy drogi myśli - o cierpiarz pojechał?

    kup Bobika hahhaha;)

  • 4. Data: 2013-02-19 23:42:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-02-19 19:00, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "bm" <b...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > chcesz wygl?da? jak pokraka,
    > Chcesz by uczestnicy drogi my?li - o cierpiarz pojecha??
    >
    > kup Bobika hahhaha;)

    A jak widza Cie na skuterze z kocykiem to co mysla ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2013-02-21 12:52:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-19, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A jak widza Cie na skuterze z kocykiem to co mysla ?

    Zapomniales o glosnikach i motolapkach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-02-21 20:58:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-02-21 12:52, AZ pisze:

    > Zapomniales o glosnikach i motolapkach.

    Ale bardzo chce to zapomniec i nie moge !