  • Data: 2019-05-23 07:28:18
    Temat: Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-21, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Marcin Debowski" KAyEE.291247$K...@f...ams1

    > Skąd ta oczywistość? Z treści postu rczej nie wynika. ;)

    > Niejeden skojaŻy. ;)

    Óps.

    > Proste numery łatwiej zapamiętać, dlatego łatwiej zadzwonić
    > pod złoty numer niż pod tombakowy. Niby trudność dodana
    > niewielka, ale w niektórych sytuacjach może zaważyć.

    Zadzwonić łatwiej, ale zapamiętac w sumie często jeden pies z tego
    prostego powodu, że nikt obecnie takich numerów nie zapamiętuje.

    > Czego spodziewać się po usługodawcy, który nie oferuje łatwego numeru?

    Dobrze jeśli jest prosty do wstukania a nie zupełnie losowy, ale czy to
    takie ważne?

    > Zapamiętasz bez trudu 9 cyfr? Ja -- niekoniecznie. Wpisując kody
    > SMS, gubię się przy takich długich. Do 6 cyfr -- OK. 4 cyfry
    > chyba zapamięta każdy. Prawdopodobieństwo pomyłki rośnie bardzo
    > szybko wraz ze wzrostem liczby cyfr do zapamiętania, dlatego
    > numery złote są raczej w cenie.

    Mam w sumie dobrą pamięć do liczb, pamiętam takie rzeczy jak nr
    identyfikacyjny dokumentu, a pamiętam bo uzywam. Natomiast telefonu
    osobistej żony nie pamiętam bo mam wstukany. Nie pamiętam / nie znam tez
    telefonu żadnej firmy ani instytucji bo ilekroć mam potrzebę to
    wyguglam.

    Ten przykład z Link4 co dałeś w innym poście, owszem, to się da
    zapamiętać skojarzeniowo, ale ile jest takich numerów? A jak to będzie
    wymieniony 601 701 801, to raczej zapamiętasz jak zobaczysz numer, ale
    czy odwrotnie, tzn znając tylko nazwę firmy, również?

    --
    Marcin