  • Data: 2019-05-23 07:32:31
    Temat: Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-21, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > To też już przeżytek. Od wielu lat mam tak, że jak spotykam się z
    > kontrahentami, to już dawno mamy swoje kontakty w obfitej korespondencji
    > internetowej, i dawanie wizytówek nie ma najmniejszego sensu.
    >
    > Wyjątkiem są jakieś nieliczne sytuacje, kiedy kogoś zapoznajemy "na
    > ulicy", czy na jakimś spotkaniu/obiedzie networkingowym itp., ale
    > wówczas również nasuwa się pytanie - co ci po złotym numerze, skoro twój
    > numer i tak osoba ma zapisany właśnie na wizytówce, a jedynym jej
    > przeznaczeniem będzie wpisanie numeru do telefonu (jeśli będzie chciała
> [...]

    Specyfika Twojej pracy. U mnie wygląda to tak, że owszem, jest kontakt
    mejlowy, ale potem jest np. spotkanie, na które przychodzi 2x osób niż było
    podczepionych do mejla i wszyscy radośnie się obdarowują. Tyle, że nikt
    tego potem nie skanuje bo nie ma po co. Ci co mają nawiązać kontakt,
    nawiążą i tyle.

    --
    Marcin