  • Data: 2014-07-26 11:07:30
    Temat: Re: Spuchla bateria
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 21:47:00 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > 18zl i troche cierpliwosc potrzebujesz aby to sprawdzic...

    Ale nie mam Nokii :-(
    Chetnie kupie do semensa ME45, ale tam juz drogo :-)

    > Ja kupilem taka sama i sie nie zawiodlem.
    > Badzmy wiekszymi optymistami: nie kazdy sprzedawca na eBay jest oszustem...

    a) im nizsza cena tym wieksza szansa,
    b) "oryginalna Nokia" nie kosztuje 18zl, wiec szansa rosnie znacznie
    c) ta cena jest w miare ok jak za "zwykla baterie"
    d) ale Nokia miala baterie znakomite ! I tu roznica miedzy
    "oryginalem" a zwykla moze byc znaczaca.

    J.