  • Data: 2014-07-27 08:25:09
    Temat: Re: Spuchla bateria
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-25 21:41, Pszemol pisze:

    > Niedawno pytałem o ceny baterii do starego Samsunga w budce w Galerii -
    > 27zl brutto.
    > To jest cena detaliczna produktu nieoryginalnego (zamiennik jawny, nie
    > "podróba") ktory sie oplaca robic gdzies w Chinach i wysylac do Polski -
    > pewnie łańcuszek 10 pośredników sie z niego utrzymuje...
    > I to sie im opłaca bo przecież nie są akcją charytatywną.
    > W przypadku aukcji do ktorej podałem linka mamy sprzedaż bezpośrednią, z
    > pominięciem pewnie 7 z tych 10 pośredników.
    > To raz...

> [...]

    Mam dwie sztuki takich baterii w starych telefonach, na żadnej nie pisze
    "Made in China", a więc nie ma żadnej pewności że pochodzą z Chin.
    Druga sprawa, inaczej się opłaca transport hurtowy, a inaczej detal.
    Detaliczny czasem sie zwyczajnie nie opłaca, bo koszty przekraczają
    wartość towaru.

    Tak?, a na jakiej zasadzie działa ten eBay, jak Allegro czy jakoś
    inaczej? Tzn. sprzedaż towarów jest sygnowana firmą aukcyjną czy
    fizycznym sprzedawcą?