  • Data: 2016-09-30 18:21:41
    Temat: Re: Stało się ...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F."

    >> A co ta opaska robi ?
    >http://www.tabletowo.pl/2015/02/05/xiaomi-mi-band-r
    ecenzja-test-opinia/
    >'re' ma tą:
    >http://www.tabletowo.pl/2016/06/02/oto-i-ona-opaska
    -xiaomi-mi-band-2/

    OLED. Prad bierze i to sporo.
    Jesli ten zegarek swieci sie caly czas ... to reszta oszczedna musi
    byc.
    ---
    Świeci jak rękę podniesiesz do oglądania lub przycisk naciśniesz, ale jak
    mówiłem Microsoft Band z wyłączoną działa właśnie 2 dni z załączoną zresztą
    też jakoś tak.

    Krokomierz i pulsometr ... no ciekawe.
    Krokomierz daje sie zrobic na jakis mechanicznych przelacznikach, ale
    jesli ma byc ciagla analiza danych z czujnikow analogowych ... no,
    spore osiagniecie, jesli miesiac na baterii dziala.

    Pulsometr dziala tam w miare stale, czy jeden pomiar po nacisnieciu
    przycisku ?
    ---
    Ja mam po dotknięciu, ale jest jakieś ustawienie w programie na Windows
    Phone, by po nocy chodziło. Pewnie wtedy nie działa miesiąc, ale mnie
    zasadniczo chodziło o terminal do telefonu.

    A i tak najwazniejsze kiedy poinformowala, ze bateria slaba.
    ---
    10%

    Bo czy ladowac trzeba raz na miesiac, czy raz na tydzien - znikoma
    roznica dla klienta.
    ---
    To jest zasadnicza różnica jak właściwie zegarek wymaga codziennego
    ładowania a robisz to raz na miesiąc.

    Wazne, czy skonczy sie w polowie wycieczki, czy nie :-)
    ---
    No jasne, ale jak chodzi >miesiąc to te 10% pewnie by pochodziło jeszcze 4
    dni