  • Data: 2018-07-27 20:13:19
    Temat: Re: Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Upodobałem sobie ostatnio bezprzewodowe laserowe logitecha z tych
    > tańszych. Bo fajne bo na pościeli działają, bo baterie długo trzymają.
    > Ale jak zacząłem namiętnie pracować i potrzebowałem precyzji to szlag
    > mnie trafiał. Było gorzej niż na starych pierwszych optycznych.
    > Wybawieniem okazała się podkładka którą zakorbiłem grającemu synowi.
    > (Znaczy kupiłem sobie taką samą :-))
    > Też się zdziwiłem że w XXI wieku lasery wymagają "profesjonalnej"
    > podkładki do pracy. TERAZ JEST GIT :-)

    Właśnie zwróciłem Logitecha M325 do sklepu. Precyzja nie powala, trzeba
    przyzwyczajać się do fikuśnego kształtu (wklęsła po bokach), ponadto
    egzemplarz był felerny: co pewien czas traciła łączność z komputerem.
    Niestety, teraz Logitech to nie to samo, co 10-20 lat temu...
    Najbardziej urzekła mnie kupiona kilka lat temu klawiatura, w której po
    roku na klawiszach zaczęły wycierać się napisy.

    Teraz ujeżdżam kupioną na próbę za 32 zł myszkę bezprzewodową A4Tech
    G3-200N. Co do precyzji nie mam zastrzeżeń, jest prawie na poziomie
    mojej ś.p. myszki Logitech MX300, za którą swego czasu dałem ponad 300
    zł. Na Ebayu w tej chwili jest jedna za 150 dolarów ))