  • 1. Data: 2018-07-26 12:50:37
    Temat: Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Sześć lat temu jak robiłem remont mieszkania kupiłem sobie mysz laserową
    HP w media markt nienajtańszą ceny niepamietam.
    Potrzebowałem jej żeby sobie ściany porysować w jakimś programie
    do projektowania mieszkań.
    Ściany zostały narysowane, remont dawno skończony.

    Dzieci urosły na tyle że chcę pograć.
    No i wyciągam mysz z dna szafy właczam (po 6 lat) i kicha.
    Niby działa a nie działa.
    Tzn strasznie skacze wskażnik myszy na ekranie.
    Niezależnie czy to gra czy word.

    Da się coś z taką myszą zrobić czy do wyrzucenia?

    ps
    aa próbowałem sprężonym powietrzem podmuchać
    ale (chyba?) od dołu hermetyczne wszystko
    A od góry tylko szpara jest między kółkiem a obudową.
    Coś tam podmuchałem ale bez efektu.

  • 2. Data: 2018-07-26 12:59:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-26 o 12:50, Bolko pisze:

    > Da się coś z taką myszą zrobić czy do wyrzucenia?

    Daj białą podkładkę.
    Jak nie pomoże to zainstaluj oryginalne sterowniki.
    Jak nie pomoże to możesz wyrzucać.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-07-26 13:57:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2018 03:50:37 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Niby działa a nie działa.
    > Tzn strasznie skacze wskażnik myszy na ekranie.
    > Niezależnie czy to gra czy word.

    Mam parę lat laserówkę Logitecha. Ze dwa razy zaczęła fiksować i
    pomagało przemycie spirytusem (na waciku) tej optyki co ją widać z
    zewnątrz od spodu, plus porządne dmuchnięcie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-07-26 14:12:31
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Ze dwa razy zaczęła fiksować i
    > pomagało przemycie spirytusem

    Szkoda czasu i atłasu (jak do drzewiej mawiano)
    Za cenę zużytego spirytu lepiej kupić nową myszkę, są już za circa 12 zł

  • 5. Data: 2018-07-26 20:03:18
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    JaNus w news:5b59baae$0$585$65785112@news.neostrada.pl
    > Szkoda czasu i atłasu (jak do drzewiej mawiano)
    > Za cenę zużytego spirytu lepiej kupić nową myszkę, są już za circa 12 zł

    np jaka? ja szukam:
    - na kablu usb,
    - laserowka,
    - dwa klawisze + kolko ( takze jako trzecu klawisz)
    zadne wymagania, oprocz dodatkowego :) --> zeby jakas niezla opinia szla za
    ta mysza....
    (w starej myszy poszly po paru latach mikrostyki, teraz uzywam mydlo powidlo
    i tez polecialy mikrostyki zdaje ise)

  • 6. Data: 2018-07-26 22:09:59
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > (w starej myszy poszly po paru latach mikrostyki, teraz uzywam mydlo
    > powidlo i tez polecialy mikrostyki zdaje ise)

    Mikrostyki można kupić nowe i przelutować. Tak bym zrobił, gdybym miał
    dla tej myszki jakiś szczególny sentyment ))

    Po co Ci koniecznie laserowa? Czasy, kiedy laserowa była bardziej
    tolerancyjna od diodowej co do rodzaju powierzchni, minęły. Dużo zależy
    od konkretnego modelu a nawet egzemplarza. Od lat mam dobre
    doświadczenia z A4Tech, obecnie mam dwie dość stare laserowe i nową z
    diodą na podczerwień (bezprzewodowa za niecałe 32 zł na Morele) i
    wszystkie dobrze sprawują się na prawie dowolnej powierzchni, włącznie z
    kołdrą i wymiętym prześcieradłem.

  • 7. Data: 2018-07-26 22:19:09
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-07-26 12:50, Bolko wrote:
> [...]
    > aa próbowałem sprężonym powietrzem podmuchać
    > ale (chyba?) od dołu hermetyczne wszystko
    > A od góry tylko szpara jest między kółkiem a obudową.

    Obawiam się, że do wyrzucenia. Też kiedyś kupiłem w MM laserową myszkę
    HP i od samego początku była bardziej kapryśna od niejednej zwykłej.

  • 8. Data: 2018-07-26 23:43:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.07.2018 12:59, RadoslawF pisze:

    > Daj białą podkładkę.

    Czarną.

  • 9. Data: 2018-07-26 23:58:13
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-07-26 o 23:43, collie pisze:

    > Czarną.

    Zawsze mi się zdawało, że dla myszki optycznej podkładka powinna być w
    pepitkę...

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem

  • 10. Data: 2018-07-27 09:46:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-26 o 22:19, Uncle Pete pisze:

    > Obawiam się, że do wyrzucenia. Też kiedyś kupiłem w MM laserową myszkę
    > HP i od samego początku była bardziej kapryśna od niejednej zwykłej.

    Upodobałem sobie ostatnio bezprzewodowe laserowe logitecha z tych
    tańszych. Bo fajne bo na pościeli działają, bo baterie długo trzymają.
    Ale jak zacząłem namiętnie pracować i potrzebowałem precyzji to szlag
    mnie trafiał. Było gorzej niż na starych pierwszych optycznych.
    Wybawieniem okazała się podkładka którą zakorbiłem grającemu synowi.
    (Znaczy kupiłem sobie taką samą :-))
    Też się zdziwiłem że w XXI wieku lasery wymagają "profesjonalnej"
    podkładki do pracy. TERAZ JEST GIT :-)