    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Starość i młodość
    Date: Tue, 12 Dec 2017 19:20:37 +0100

    W dniu 12.12.2017 o 18:27, Majka pisze:
    > 1. Starość.
    >
    > Mam telefon z 2015 roku:
    > 16 GB pamięć, 1 GB ram, MediaTek MT6592, procesor 1,70 GHz 8 rdzeni
    ilość rdzeni to mało istotny parametr. już lepiej (taka podstawa)
    sprawdzać ile "wyciąga" W antutu. Na tym pierwszym lepszym filmiku:
    https://www.youtube.com/watch?v=qDLIsn00klk
    wychodzi że ma 26 tyś, co wtedy było wynikiem słabym, obecnie jest
    bardzo słabym. to coś na poziomie samsunga galaxy s3.

    > 2. Młodość.
    >
    > Jaki telefon, z jakim procesorem, jakim ramem i jakimi innymi wnętrznościami
    powinnam kupić, by przy takim użytkowaniu > nie zwalniał i nie rozczarowywał mnie
    sobą?
    jaki chcesz. ma mieć minimum 50 tyś w antutu, czyli dwa razy więcej niż
    stary, abyś odczuła różnice. mniej niż 2 giga ram nie kupisz, a więcej się
    > Możecie mi podpowiedzieć? Szukam aparatu z dużym wyświetlaczem (obecnie mam 4,8 i
    to za mało) i dużą baterią (obecnie
    > mam 2050 mAH i to ZDECYDOWANIE za mało).
    z bateriami to jest tak, ze jak Ci wystarczy na wiecej niż jeden dzień
    używania (nie czuwania) to znaczy że taki telefon nie jest Ci potrzebny.
    Nie korzystasz z jego funkcji. Powinien się rozładować po całym dniu (z
    pewnym zapasem oczywiście).

    > Czy w nowym telefonie 4 GB ram będzie ok?
    >
    > Oglądałam Lenovo Phab2 PRO -
    no to spróbujmy:
    https://youtu.be/d6iDnDj8LpM?t=366
    no i... 33 tyś!!!!!
    kupaaaaaaaaa.
    teraz popatrz na stary telefon (ten w środku), data premiery 26 kwietnia
    2013
    https://youtu.be/gbGMjln8HtM?t=438
    (a w nowym antutu wynik jest jezcze wyzszy)
    Co więc radzę? kup używany, ale dobry telefon. obojętnie jaka firma, ale
    taka raczej wiodoca. nie żeby lenovo nie miało dobrych telefonów, ale
    wspomniany przez Ciebie model, nie jest dobry. spawdzaj antutu, a nie
    ilośc rdzeni i ramu. na słabą baterie.... dobry jest power bank
    Pozdrawiam

    ToMasz