    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Starość i młodość
    Date: Tue, 12 Dec 2017 22:07:00 +0100

    Dnia Tue, 12 Dec 2017 09:27:42 -0800 (PST), Majka napisał(a):

    > Oglądałam Lenovo Phab2 PRO - 1600 zł. Warto - nie warto?
    > Posłuży dłużej niż Kazam służył i zaczął irytować po 3 latach?
    > Co innego warto obejrzeć?

    Jednym ze sposobów na kupno telefonu, który posłuży trochę dłużej i nie
    stanie się błyskawicznie przestarzałym gratem, jest kupienie wysokiego
    modelu, pod koniec jego sprzedaży. Taki telefon w momencie premiery ma
    najnowszy procesor, wyświetlacz i inne podzespoły najwyższej jakości. Rok,
    czy półtora później kosztuje połowę tego, co w dniu premiery, a wciąż
    góruje parametrami nad większością tego co jest sprzedaży. Ja tak kupiłem
    Huawei P7 trzy lata temu, a rok temu wymieniłem na Motorolę X Style. Huawei
    jeszcze jakoś działa, a Motoroli wciąż używam jako podstawowego telefonu i
    nie zamierzam, na razie, wymieniać na nic nowszego.

    Teraz w dobrej cenie już można dostać:
    - Samsung S7:
    https://www.x-kom.pl/p/288296-smartfon-telefon-samsu
    ng-galaxy-s7-g930f-32gb-zloty.html
    - Samsung S6:
    https://www.x-kom.pl/p/230543-smartfon-telefon-samsu
    ng-galaxy-s6-g920f-32gb-platynowe-zloto.html
    - Alcatel Idol 4s:
    https://www.x-kom.pl/p/311530-smartfon-telefon-alcat
    el-idol-4s-lte-dual-sim-szary-etui.html
    - Xperia XZ:
    https://www.x-kom.pl/p/324960-smartfon-telefon-sony-
    xperia-xz-forest-blue.html
    - Honor 8:
    https://www.x-kom.pl/p/342405-smartfon-telefon-huawe
    i-honor-8-lte-ds-granatowy-powerbank-13000mah.html
    - Moto Z:
    https://www.x-kom.pl/p/325789-smartfon-telefon-motor
    ola-moto-z-lte-dual-sim-czarny.html

    Można też poszukać używanego telefonu, ale to trzeba by mieć kogoś
    znajomego, kto właśnie sprzedaje. To co jest na aukcjach i w komisach, to w
    większości straszny złom. Można trafić perełki, ale kwoty rzedy tysiąca
    złotych za kota w worku, to tylko dla hazardzistów.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek