  • Data: 2016-05-23 17:36:39
    Temat: Re: Start agregatu z lodówki bez PTC
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:5Tcj1nlhIdlvNv8%gof@news.chmurka.net...

    > Rozbierałem, nie jest.

    Pomyślałem sobie, aby do startowania użyć czegoś w rodzaju watchdoga, który
    też będzie na przemian załączać to w układzie "Z" i BEZ", jak np. 3-5 razy
    nie odpali, to wyświetlić alarm. Dodatkowo kontrolować temperaturę, aby nie
    ujarać urządzenia.
    Przy okazji pytanie - jak ze smarowaniem?

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu